En vecka kvar

Fyra bilder från när jag och pappa var på Åland .
 
Hejhopp.
Endast en vecka kvar idag. Har börjat kollat på vad jag ska ha med mig och hitils har jag tagit fram hälften av kläderna och skulle gissa på att det är mer än 20 kilo bara det. Heheh, det går bra nu. 
 
Idag kommer min syster så ska vi plugga, sen så ska jag träffa Erica, Mathilda och Linnéa på eftermiddagen. Får se om jag åker till mormor och bakar också eller middag med padre. Adios
 

8 dagar

 
Hej!
Måndag idag, betyder att det att det är 8 dagar kvar tills jag åker tydligen. Trodde det var 9 men hmm.. Åker iallafall på tisdag nästa vecka så nu måste jag kanske börja packa och köpa allt det nödvändiga. 

Idag ska jag iallafall in till min gamla skola och äta lunch med några från klassen. Sen ska jag in till stan och köpa lite småsaker. Typ en karta och nya jeans. (Mitt lokalsinne är  inte det bästa) Sen åker jag förbi träningen och lämnar mitt matchställ. Ha det bra!

10 dagar

 
Tänk att det snart är dags, om tio dagar åker jag till Madrid. 
 
Den här helgen har jag sparat ihop lite pengar till resan. Eller jag har jobbat två pass på leklandet där jag jobbar och nästa helg blir det två pass till. Imorgon ska jag till min gamla skola och hälsa på klassen och även prata med lite lärare. Efter ska jag träffa två barndomsvänner och sen till innebandyn och lämna matchstället. Har fullt upp den här veckan och nästa!! men hör av er :)

På öland, någon dag

 
När jag var och sommarjobbade på Öland i juli-augusti, var jag och badade med kusinerna och helt plötsligt kom elefanter och skulle bada. De var ju inte heller lite försiktiga, slängde runt folks saker och bajsade i vattnet. Mmm mysigt. 
 
Igår var jag med Viccan på förmiddagen och vi pratade om lite allt möjligt. Sen åkte jag till mammas jobb och åt middag där och sen åkte jag till pappas innebandyträning. Tränade med mixlaget. Och vill bara säga med det att det är 12 dagar med idag kvar tills jag åker till SPANIEN!!
 

Light as a feather

 
 
Jag är med i en fototävling och temat är ljus. Jag valde den här bilden för att bokkeh:n som kommer in i bakrunden är ljuset. Klicka här för att tävla du med, annars är detta bloggen. Om jag vann skulle jag vilja vinna detta, från kamda.

RSS 2.0