Bli kallt så jag får använda min vinterjacka

 
Fyra bilder från Segovia.
 
Hola
Tisdag. Varit på gymmet och i skolan. Har matteprov imorgon. Skit. Kommer det gå. Tror jag. Nej. Måste plugga men orkar inte. Hoppas på ett E. Nu ska jag drömma mig bort till Australien av någon anledning och surfa. Nej, jag lever i Madrid och ska kanske åka till Barcelona om mindre än en månad. Awesome. 
 
Och rubriken ja. Det blir över 20 grader på dagarna, I NOVEMBER!! Va tusan? Jag vill ha lite kyligt snart för att få känslan att det snart är jul. Jag kan ju för tusan gå med tshirt på dagarna. Kan lite kyla komma nu så man får dricka te, frysa lite och gosa i tjockisjacka. Cravings right now.
 
Varför kan inte spanjorerna bara lära sig att man måste inte fritera allting? Fick kött idag, dock friterad. Får fisk i skolan, friterad. Får skinka, friterad. Vad man än ska äta är det friterat eller gjort konstigt. Tänk bara en grillad köttbit med bea eller tsatsiki. Mums! Klagar dock inte på maten, bara att det skulle vara gott utan friterat. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0