Massor av bildet

Fint i en park nära mig.
Blev fan rädd för fåglarna. Så himla många och lät som tusan. Trodde de skulle attackera.
Hur tänkte dom att man ska kunna gå? Blev lite maraton/hinderbana. 
Så som busshållsplatserna ser ut. Dock åker jag ingen buss därifrån men alla ser ungefär likadana ut.
Sol, så kunde faktiskt gå i t-shirt i november. Tack!
Utsikt från uppförsbacken.
De höga tornen är Madrid.
Ödegata.. Vet inte hur långt jag gick, ingen människa eller bil existerade. Faktiskt lite läskigt.. Haha
 
Hola!
Har precis skrivit klart min filosofiuppsats till nästa vecka. Så himla skönt. Är även klar med religionen, så har endast prov kvar nu. Vilket inte är så skönt men klar med det jobbigaste typ. 
 
Idag var jag i skolan. Först fick jag tillbaka religionen, som jag fick A på. Eller mellan b-a. Så himla glad! Sen hade jag filosofi, meningslös lektion. Sen spanska, där vi lär oss konjunktiv vilket är bajssvårt. Till sist engelskan, där vi lyssnade på några fler tal. Hade mitt förra veckan tror jag, vilket var en lättnad att få överstökat. 
 
Nu ska jag försöka plugga lite mer, för har kommit i pluggmode vilket är awesome. Imorgon blir det även innebandyträning igen. I love it! Ps. en rolig sak som hände igår på träningen. Skulle hälsa på en tjej, så stack fram handen för att skaka hand liksom. Sen så bara slog hon bort den och kindpussade mig. Så gör man nämligen här och hade glömt bort det totalt. Haha, omg. Men jaja, nu kommer jag ihåg det till nästa gång. Adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0