Ikea + Sangría

(Blähaj = Blåhaj. Väldigt många stavfel på ikea Madrid haha)
 
 
Ja ni.
Igår var en härlig fredag. Hade två lektioner i skolan. Sen efter så åkte vi till Plaza Norte och kollade i butiker. Skulle hitta flippflopp men fanns inga. Sen gick vi till IKEA för middag! Köttbullar och potatismos med lingonsylt. Vad jag har saknar lingonsylt och potatismos. Sen efterråt skulle vi äta kanelbullar, för vi hade köpt i shoppen. Dock behövde man värma dom i ungnen men vi hade endast en micro, så ja. De blev inte helt klara kan man säga, men man fick iallafall känslan av en kanelbulle. Haha
 
Sen runt 11 när vi kom i "hemtrakterna" så gick Andrea hem och jag och Caroline satte oss på en bar. Vi tog en varsin Sangría för endast 40 kroner styck. Inte alls dyrt med tanke på hur stor den var! Dock var det inte min favoirt haha, smakade beskt och en aning vin. Menmen, nu har jag provat det!
 
Idag har börjat med pluggande och lite svenskt godis. (hehe). Fick även knäckebröd till frukost, woop. (Mina egna dock) Väntar iallafall på lunchen, sen ska jag iväg och träna. Senare blir storplugg i matte! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder på er... Sangria är inte min favorit heller! Kram

2013-10-05 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0