Tack för allt stöd

 
Hej!
Tack för allt stöd och peppning men ja, jag är bestämd och lite tjurig kanske ni tycker men jaja. Jag har bestämt mig för att inte göra klart hela våren här. Kommer trodligtvis endast avsluta höstterminen vilket är drygt en vecka, sen får vi se. Måste först få kontakt med skolan hemma i Sverige för att få ett datum.
 
Jag vet att jag kanske sviker många av er och kanske till och med sviker mig själv, för att jag inte grejar ett år men vill må bättre än att må dåligt för att klara något som jag har hela livet på mig. Känner inte att det här var min chans i livet. Självklart vill jag resa och hålla på, åka till australien och jobba och plugga i USA men tror jag måste vänta några år tills jag är redo.
 
Självklart har den här resan utvecklat mig men känner inte att den kan ge mig mer än vad den har, och därför har jag bestämt mig. Jag älskar min familj och vet att ni vill att jag ska stanna men tyvärr kommer jag hem hur som helst..Vi får helt enkelt vara stolta för ett halvår.
 
Det värsta är att jag inte har hemlängtan just nu, men vill bara hem. Påbörja allt hemma. Köra innebandy. Skaffa nytt jobb. Bli 18. Skaffa körkort. Allt sånt. Vet inte varför allt detta kom nu, men ja, jag är helt enkelt inte redo.
 
OCH SNÄLLA, KLAGA INTE, FÖR NI HAR INTE GJORT DEN HÄR RESAN. DEN TAR MER PÅ KRAFTERNA ÄN VAD MAN TROR. ATT HA VARIT HEMMA PÅ JULLOVET GJORDE DET JOBBIGARE ATT KOMMA TILLBAKA. DETTA HÄNDER ALLA, MED HEMLÄNGTAN OCH ALLT VAD DET ÄR. VISSA ÄR STARKA, vissa är inte..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du än bestämmer dig för Malin så är vi så stolta över dig! Hoppas innebandyn stärkte dig ikväll. Love you!

2014-01-12 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0