Been "home" for 3 days now

Påväg hem från Barcelona
Bild innan nobelmiddagen
Julmys i skolan
Redo innan lucia.
Blev en liten utgång på det också. De bjöd på shots! :)
Vad jag fick med mig från Julbazaren.
 
Hola!
Nu har jag varit hemma i tre dagar sjuk. Supertråkigt nu när det är sista veckan i skolan och sista veckan med halmstadtjejerna! Men får hoppas på att jag kan gå imorgon, då vi ska till Toledo. 
 
Samtidigt som det kommer bli tråkigt att lämna Sara och Matilda, framförallt så kommer det bli underbart att komma hem igen! Saknar familjen och kommer precis till julen. Underbart! Löve from me <3 
 
Ps älskar Ed Sheerans låt till the hobbit, som jag ska gå på bio på så fort jag kommer hem! Excited!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder! Krya på dig! Kramar❤️❤️❤️❤️

2013-12-17 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0