Fullt ös

Bilder från Barcelona, Parc Guell.
 
Hola! 
Äntligen är allt lussande slut, eller ska man säga NEJ! För det har varit väldigt roligt. I torsdags var vi på ambassaden i Madrid, svenska, och sjöng. Väldigt annorlunda och framför allt väldigt snyggt! Herregud. Igår var vi på IKEA i över åtta timmar för att lussa runt där. Var ute i lite mer än i en timme, in och vila en halvtimme, ut igen. Fullt ös men väldigt roligt. Idag var vi på skolans julbazar och sjöng. Sen kunde man även köpa svenska saker, blev marabou, tomteskum och vanlijcola. Mums! 
 
Imorgon ska jag spela min första match med nya laget. Lite nervös faktiskt. Först och främst, för att det är mixlag och alla pratar spanska. Jag väldigt lite.. Sen, jag kommer spela under falsknamn, för han har inte hunnit lagt in mig i laget. LOL med stora bokstäver. Men annars då?? Jo jag publicerar imorgon hur det gick, antar jag... Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0