Grattis mormor på namnsdagen!

En gammal bild från Grekland, men hittade ingen annan bild. Tyvärr. Men inte mer med det, GRATTIS MORMOR, BARBRO på namnsdagen. Kramkram!
 
Hola. 
En timme kvar, sen sätter jag mig på en metro till första hotellet. Ska nämligen bo en natt ute vid flygplatsen med tanke på att vi ska upp så tidigt imorgon. Sen imorgonbitti kl 07.00 lyfter planet mot Barcelona!! Är vi taggade eller, jo visst! Får se om det blir någon bloggning där borta, annars blir det en bildbomb när jag kommer hem. Adios amigos. 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej!

Grattis Malin på tisdag
har haft ebba hos mig idag lördag och hon har placerat ut en del tomtar
Kram mormor

2013-12-07 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0