Imorgon har jag namnsdag

Frukosten, vi gjorde pannkakor och jag fick min efterlängtade knäckebröds-äggmacka. + Te & oboy. Mumma
Gott med pasta. En jättefin och fräsh resturant. Jag åt pasta carbonara.
Sen vår efterlängtade tacoskväll. Mumma var det med. 
 
Hola! 
Måndag avklarad, tisdag imorgon. Har inga lektioner så ska bli skönt med lite sovmorgon, speciellt när man är lite sjuk. Sen imorgonkväll har vi nobelmiddag i skolan, ska faktiskt bli kul. Vi ska kolla på den riktiga nobelmiddagen och ha vår egen samtidigt. På onsdag ska det sen bli efterlängtad innebandyträning. Har inte tränat på mer än en vecka pågrund av att jag då var i Barcelona och var sjuk idag. 
 
Kommer bli fullt upp hela veckan faktiskt, har luciatåg torsdag, fredag och lördag. Sen kanske, så ska jag spela match på söndag. Herregud, har bara tränat tre träningar och ska redan vara med att spela. Känns supernervöst eftersom jag inte känner laget eller inte kan komunicera helt med dem. Som tur var är min tränare svensk, annars vet jag inte vad jag skulle gjort.
 
Ps. Tack lilla mormor för grattishälsningen för tidigt. Ska bli superkul att komma tillbaka och träffa alla igen! Imorgon är nämligen min namnsdag, inte så speciellt men man får fira det lilla. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder malin❤️❤️❤️❤️

2013-12-09 @ 22:39:41
Postat av: mormor

Grattis igen!
Nu har du fått många grattishälsningar från mig. Hoppas att det är bra med dig. Idag ska jag på träning men det är så halt så jag hoppas att jag klarar mig till bussen. Det var roligt att se hur det var i Barcelona. Kyrkan känner man igen.
Ha det så bra på Malindagen.

kram mormor

2013-12-10 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0