One day

Blev lite blandat av nya och gamla bilder, men lite av personerna jag kommer träffa när jag kommer hem. Åhh vad jag längtar!
 
Hola!
Torsdag och är hemma idag igen. Woop, känns väldigt kul nu när man ska åka hem imorgon. Vi får ju se hur detta går. Sen vet jag att min padre väntar på flygplatsen, åh ska bli super att träffa honom efter fyra månder. Sen blir det ett besök hem till mamsen och träffa syster. Åh det ska bli så härligt, synd bara att det kommer vara i två/tre veckor, sen tillbaka i sex månader.. Känns lite som militären nu när jag skriver men ja haha.
 
Ska försöka göra det bästa av dagen, vad jag kan. Ska iallafall besöka Alcampo en sista gång och träffa Andrea. Sen får jag hoppas på att Sara och Matilda joinar. Men jag antar att nästa gång jag skriver så befinner jag mig i Sverige, adios Madrid. (For now.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0