En dag i Segovia

Och avslutades med Frozen yogurt <3
 
Hej!
Nyss hemkommen från gymmet. Blev lite arm, ben och magträning. Har blivit för övertaggad på att träna upp musklerna att jag nästan glömmer kondition så får bli det imorgon!
 
Igår var jag i Plaza Norte med Sara. Vi skulle kolla på Vampire Diaries men internet var så segt så vi kom 10 minuter i filmen på två timmar. Så vi bestämde oss för att gå hem istället. Så kom hem runt 9, åt middag osv. 
 
Idag ska jag på halloweenfest.. Dock inte den bästa utklädnaden kan man säga, men ni får nog se sen. Istället bjuder jag på bilder från Segovia, då jag och mamma tog en dagstur dit. Supermysig stad, ser nästan ut som italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0