Lunch i Segovia

När mamma var här tog vi som sagt en tur till Segovia. Blev lite lätt lunch då, och lovar, köttet på sista tallriken var GUDOMLIGT.
 
Hola!
Torsdag, en dag kvar, sen helg! Har tyvärr inte så mycket att uppdatera eftersom de flesta vardagar är som de mesta. Dock fick jag svar från innebandyn, så ska provträna med dom på måndag. Har dock inga prylar här så vettetusan hur det ska gå. Har ju ingen klubba, men ska få låna. Får nämligen ner allt tills nästa halvår. Menmen, bara skönt att få hålla i bollen igen.
 
Mer? Jo hade engelska tal idag. Gick sisådär. Inte helt nöjd över min engelska där alltså. Sen ja, var och pluggade med Carro, Andrea, MAtilda och Sara. Nu är jag hemma och ska äta om 20 minuter. Men, nu ska jag gå. Adios
 
OCH ALLT ÄR BOKAT INFÖR BARCELONA SÅ HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0