Parque del Retiro

 
 
 
 
Hola!
Idag har min underbara mamma lämnat mig här i Madrid. Fyra härliga dagar med henne har det varit. Dock har jag sett rätt så mycket under tiden, Plaza de Toros o Segovia. Bilder kommer senare. Men nu är det tillbaka till verkligheten och skolan började igen. Ska plugga matte och engelska, men just nu ska jag iväg till gymmet. 
 
Har gjort rätt så mycket/lite på dessa dagar men får förklara lite mer varje gång jag lägger upp bilder. Just nu har jag inte så mycket tid, men kortfattat innehöll andra dagen en prommenad i Retiro vilket blev massor av bilder och mys med mamma. Mamma fick smaka Churros och se lite av Madrid. 
 
Adios (bara sex månader kvar tills jag kommer till Sverige igen, åhh. Längtar)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga Malin ! ❤️. Nu är det bara 6 v och sen kommer du hem till ett härligt vintrigt Sthlm hoppas jag. Du ska plugga och jag ska jobba och sen blir det lite julshopping och beställning av resa för dig! Hörs och förresten tack för att jag fick komma och hälsa på dig. Du har och kommer att växa som människa under detta år. Precis som din mentor sa, även om det är jobbigt ibland så är detta en väldigt kort del av ditt liv! Fina bilder du tagit! 👍😄🇪🇸❤️❤️

2013-11-07 @ 01:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0