Resa bokad och gym avklarat

Två suddiga bilder från gymmet.
 

Hola!
Fredag idag. Först skola och teater på spanskan. Woho, not. Fick iallafall C men är så jävla sur på min lärare. Bara pekar ut dom som är duktiga på att utala, sen så jahap. KAN DU HJÄLPA OSS ISTÄLLET FÖR ATT KRANKA NER PÅ OSS? Fytusan, orkar inte med sånt. Bara negativ, förutom att vårt manus var skrivet bra. Ja det var väll kul..
 
Efter skolan åkte jag till gymmet, sprang 15 minuter och sedan styrka. Så kom hem runt halv fem, kollat på ett prison break avsnitt och ska börja fixa mig inför ikväll. Efter maten ska jag nämligen ner till Diversia och glo på fotboll med gänget. Taggad Zlatan?
 
Vad mer? JO VI BOKADE VÅR RESA TILL BARCELONA IDAG. Eller flyget iallafall. Superglad och ser fram emot det! Och om ni vill veta något mer, så sitter jag och småäter på min sista amerikanska godis. Sorgligt.. Men får längta tills julafton för då väntar mer där hemma! #countdown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0