Två random bilder, och andra träningen

Två bilder från Alcobendas.
 
Hola!
Onsdag och andra träningen med innebandylaget. I måndags var jag där första gången och det var superkul. De var fakitskt väldigt duktiga, trodde inte spanien spelade innebandy först.. Men indeed, they do. Men idag blir det andra då, och riktigt skönt att hålla i klubban igen.
 
Dock har jag varken mina egna klubber eller innebandystickor. Känns super normalt och springa i springkläder, eller typ springshorts och tröja. Känns jätteobekvämt. Van att träna med stora short och pösig tröja. Heh, och framför allt min egen klubba. Men om en månad så har jag nog allt här nere igen! Hehe.
 
Inget mer speciellt har hänt tror jag. Skola, plugg, träning, inte mer med det. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0