All these ego pics

Ja, så här kul har jag nu. = Inga läxor eller vänner online.
 
Jo, det är faktiskt såhär. Att Caroline och Andrea var nyss här och har varit här sen vi slutat skolan. De träffade min värdmamma för första gången. Och Marisol sa faktiskt att de verkade jättesnälla så nu är det fritt fram att vara hos mig. 
Min värdmamma är så himla gos. Hon kom med pizza och en massiv melonskål medan vi pluggade, och även lagt choklad och chips på mitt rum. Kan man vara mer generös? Tur att jag fick henne säger jag bara!
 
Japp, idag har jag haft matteprov. Kan tyvärr inte säga hur det gick utan att få resultat för det lutar åt båda hållen. Dock är det skööönt för har inga läxor nu. Känns faktiskt lite konstigt när de säger att tvåan ska vara sjukt jobbig men har inte alls haft mycket läxor än. Jaja, inte klaga nu här heller. 
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0