Ännu mer krull

Utsikten från Andreas lägenhet, jag bor i det vita huset mer till vänster. Bakom alla de bruna. Inte det blå vita utan det man bara ser lite på. Så det är nice att ha en vän i närheten!
Lyxfredag!
Så fixade vi fina frillor innan vi skulle iväg. 
Och min mat här omdagen.
 
Hola!
Söndag idag, meningslös dag. Nejdå! Skönt.
Idag har jag varit och tränat, sen skulle jag plugga men slutade med att jag kollade på film. Jag har iallafall gjort spanskan men har tänkt att göra lite engelska nu. Igår var jag inne i Madrid med Caroline och Andrea. Vi letade lite saker och sen satte vi oss för en "fika" i Retiro. Blev churros med varm choklad och massor av snack.
 
Imorgon har jag skolfoto, spanska läxa, engelska läxa och ja, säkert något mer. Dock har jag ändå inte några läxor knappt, chillskola säger jag bara. Iallafall jämfört med hemma i Sverige, så jag undrar hur efter jag kommer vara när jag kommer hem..
 
Menmen. See yah later aligators. O adios amigos, hasta luego.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0