Bildbomb

Hade jag vetat att det såg så awkward ut så skulle vi ändrat på oss, men kändes inte så just då. Haha.
snyggaste bilden någonsin tagen!
 
Massor av bilder från Warners!
 
Tisdag, varit i skolan samt tränat. Cyklade 1 mil! Woop, dock fick jag ont i muskeln ANNARS KUNDE JAG HA CYKLAT LÄNGRE. Fan, var påväg på rekord, så bröt muskeln ihop. Icke roligt. Så får hoppas på att jag inte vaknar med ont i benet. Sen körde jag lite styrka.. 
Har skypat med Viccan i mer en timme förut, så härligt att prata igen efter två månader. Herre, tiden går fort. Men vara två månader kvar tills jag får träffa alla i Sverige!
Inget mer, nej, förutom att jag fick ett ton kolhydrater till middag och nada mas. Eller jo, grönsaker. Det är gott det med.. Hmm.. Adios och god natt. Äntligen ska jag sova utan att streama serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0