Bilder från i Lördags

God lunch, fick lasta på hur mycket man ville och ja, tror jag var lite sugen på pommes också. Men super gott, speciellt vårrullarna!
De hade inneskidåkning, detta måste provas på!
Lite öde på busshållsplatsen
I 30 minuters kön till MAAAT
Denna fantastiska vårrulle
Shopping!
Innan allt kaos!
 
Hola mis amigas!
Måndag avklarad, nästan! Iallafall skoldagen vilken är värst. Efter skolan åkte jag iallafall och gymmade, första dagen på fyra dagar! Får verkligen inte hoppa träningen så länge, känner mig värsta otränad. Dock har jag varit dålig, men ändå. Pratade nyss med mamma på skype, som har kommit hem från usa. Inte alls avis mamma!
Och mormor, idag på gymmet var det massor av tanter som gick på gåband och cyklade samt simmade. Du kanske ska komma ner hit och prova på! :)
 

Fick tillbaka mitt matteprov idag OCH FIIIIICK C-D. OMG, vet ni vilken lättnad det var. Från att tro att jag skulle få IG för jag fattade NADA till VG. Jag kan inte beskriva mina känslor just nu. Haha. Men nu är jag så himla kissnödig, jag vet, nödvändig information.
 
Men vi hörs. Adios

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart Malin ❤️. Är så glad för din skull!

2013-10-14 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0