En fredagskväll inne i Madrid

Bilder från i fredagskväll. Jag, Caroline, Sara och Andrea åkte in runt 9/10 till Madrid och satte oss på en mysig resturant och tog några glas Tinto. Väldigt gott måste jag säga!!
 
Hej!
Söndag idag. Är hemma och vilar med tanke på att jag varit lite dålig hela helgen, är inte helt på topp idag heller så hoppas det går över tills imorgon. Annars funderar jag på att åka till sjukhuset bara så det inte är något allvarligt, vilket jag inte tror. Har varit yr, illamående och huvudvärk sedan torsdags eftermiddag.. 
Dock har jag ändå gjort lite grejer i helgen. Först då i fredags, sen i går skulle vi egentligen till Segovia men det kostade så mycket att ta sig dit så vi bestämde oss för att åka till Xanadu, vilket är ett megastort köpcentrum i mitten av ingenstans. 
 
När vi kom dit så gick vi självklart på Primark och shoppade lite. Sen tog vi Hollister rean och sen åt vi lunch. Vi åt på ett Wokställe där man fick lasta på så mycket man ville på en tallrik för endast typ 60 kr. Bilder kommer därifrån sen, hur mycket mat som helst men gott!! Sen hittade vi även där, att man kan åka skidor inomhus. Vilket man ser fram emot att göra. Samt att man kan äta middag eller lunch under tiden man ser på bio. (Ett måste!!)
 
Så, ja idag. Är jag hemma och ska kolla på massor av filmer, plugga och vila. Rolig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0