Gårdagen

Vid fotbollsarenan!
Middag på Tommy Mel's
Carro 18 år! 
 
Hola!
Sitter i skolan nu och har håltimme. Min lektion börjar hel men kommer inte gå på den tror jag för har körövning 15 minuter senare. Det är ju FN-dagen idag så vi ska sjunga inför skolan.. 
Efter skolan ska jag och Sara sätta oss på Starbucks för att streama PLL & The originals. Fett taggad! 
 
Igår var jag, Carro och Andrea inne i Madrid för att Carro fyllde 18 år. Vi åkte först till Real Madrids fotbollsarena, inann matchen mellan Juventus och Real Madrid. Värsta fotbollshuliganerna utanför! Fett taggad för att gå på en match snart. Men efter så åkte vi till Tommy Mel's och åt god middag. 
 
Nu ska jag faktiskt gå, adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0