Halloweensminkning

I helgen var vi ju på Warner Bros och vi fick gratis halloween sminkning. Blev supernöjd över min! Överallt inne på Warner var alla utklädda. Både de som jobbade och kom dit. 
 
Hola!
Måndag. Idag började det med skola, sen gick jag hem två timmar innan för hade ont i magen. Så nu har jag legat i sängen sedan dess. Kollat på lite film och pluggat. Lite mysigt faktiskt. Hoppas på att jag mår bättre imorgon. Marisol, min värdmamma, kom nyss in med två mackor med ett lager ton philadelphia på, äpple, festis och någon kaka. Så himla gullig är hon!
 
Nu ska jag återgå till att skriva en krönika vilket jag hatar. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte hata krönika...

2013-10-30 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0