Ikea

Känslan att hitta ikea. 
 
Hola!
Hemma efter fika på ikea. Så himla härligt att ha något som är svenskt här om kring. Köpte en muffins, rabarberpaj och lingondricka. Himmelriket med lingondrickan! Jaja, det var vår lilla lilllördag idag så fick lyxa till det. Sprang nämligen tre kilometer med skolan idag samt 3 x brant backe. Imorgon blir det även träning på gymmet.
 
Imorgon i skolan har vi teater på religionen, fråga mig inte varför men är inte direkt taggad. Fytusan. Samt att just nu har jag stora problem med matten för min mattelärare suger och tror att alla är på så hög nivå. OCH SÄGER, NEJ JAG TAR DET PÅ EXTRAMATTEN vilka alla inte kan gå på. BLIR SÅ SUR! Som tur var har jag Andrea som kan hjälpa mig, men utan henne skulle jag ha f i matten, om jag inte redan har det. 
 
Well, nu ska jag inte ta ut alla mina negativa känslor i bloggen utan ska återgå till mattepluggandet. Ska äta om 20 minuter så det kanske får mig på bättre humör. Vi får vänta och se. Adios! Och fick nyss en hemlängtan till min gamla skola där det är disiplin och engelska på varje lektion. Min skola just nu känns som ett dagis för är aldrig arbetsro och alla bara pratar rakt ut. Ingen räcker upp handen. Visst, kan kännas lite töntigt att jag responderar på det men att gå från en skola med massa regler till en som inte håller sina regler känns sjukt jobbigt! 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa med matten Malin !!!

2013-10-04 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0