Ilandsproblem

Middag igårkväll, kan inte säga att hon slösar på pizzan. Och kollade på Cloudy with a chance of meatballs.. Är man ensam hemma så är man..
Och utanför gymmet hittade jag en skölpadda. Woop, den var fin den.
 
Hola domingo.
Dagen har börjat med en film, såklart. Haha. Men ska faktiskt börja fixa mig nu och äta lunch. Sen ska jag möta Caroline och Andrea för att plugga samt kolla lite på en outlet (om vi hittar den). Sen får jag se om det händer något mer. 
 
Igår var en chilldag, började dagen på gymmet. Sen pluggade jag mest och kollade på film. Kan vara skönt med sådana dagar också. Idag är typ halva klassen i en del utanför Madrid för de måste läsa någon speciell kurs, så vi andra är kvar här i Madrid och får hitta på något eget. 
 
Jaja. Adios, nu ska jag gå ut med pyjamas om min familj har gäster. Det låter så men vi får hoppas på att det inte är några. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad läser de övriga för kurs?

2013-10-07 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0