Internett är tillbaka

Dagens lunch i skolan. Inte det mest goda jag ätit.
 
Hej!
Äntligen har jag internett! Igår var en hel dag utan internett för det fungerade varken i skolan eller hemma. Men nu fattar jag, man måste typ ringa till arbetarna nedanför huset för att få internett. Woop. 
 
Idag har jag varit i skolan samt tränat. Nu måste jag plugga matte inför provet imorgon som kommer gå skit, helt rent ut sagt. Dålig lärare + ingen hjälp förutom Andrea = F (IG). Dock ser jag fram till en sak, imorgon ska Carro och Andrea komma hem hit och träffa min värdmamma + se min lägenhet. 
 
Så ja, nu när jag äntligen har internett kan jag känna mig trygg igen. Förstår verkligen att jag är beroende av det med tanke att jag fick panik över en dag, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Rättstavningsmamma. Ett t i internet! Inte två😄❤️

2013-10-11 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0