Lite olika bilder

Min middag förra veckan, tror i fredags.. Fick en väldigt god köttbit, den mörka samt två vindränkta köttbitar. 
Ett klassrum i skolan, har endast en lektion där per vecka.
En liten grind, väldigt intressant va?
Känner såhär ibland
Egobild..
Andrea
Caroline
Starbucks <3
 
Hola!
Fredag bröder, dock inte den bästa kan jag säga. För vaknade upp illamående och yr men kämpade mig till skolan ändå. Kom hem runt halv två så har bara kollat på film och tagit det lugnt för att bli bättre tills ikväll. Ska nämligen ut med Andrea, Caroline och Sara. Men får se, det är bättre nu och knarkar alvedon. 
 
Vad har hänt mer? Ja, igår skulle jag igentligen träna med Andrea men blev yr då med så hoppade det. Annars tränade jag måndag, tisdag, sen i onsdags så pluggade vi ju här. Dock har jag inga läxor nu heller, så har man inget att göra kan man typ inte göra något. Iallafall jag, eftersom min värdmamma inte är hemma. Hehe, men ska nog gå ut och kolla på lite spansk tv.
 
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0