Ni får ursäkta de sämsta bilderna som någonsin tagits

Shoppingen från helgen i Xanadu. Rea på Hollister, flippflopps för endast 90 kr samt linne för 199 kr tror jag. Sedan två skärp på primark för 2 euro styck och skrubbhandskar. Blir typ smutsig av min bränna, väldigt konstigt..
 
Hej!
Kom hem runt åtta idag, efter att ha varit hos Andrea hela kvällen. Först var jag i skolan, hade idrott och lite annat. Sedan åkte jag, Carro och Andrea till Al Campo (Stammisstället) och köpte mellis. Grovt bröd med nötter samt mozzarella. (Kärlek) Så kom vi hem till Andrea, pluggade lite samt kollade lite på datorn och så. Väldigt trevligt!
 
Nu har jag skypat med mamma och ska fixa lite innan middagen. Min värdmamma kom in med 1L äpplejuice för jag brukar normalt sätt få festis varje dag, men tydligen var det slut så nu har jag en mega tub med festisjuice på mitt rum. Dock klagar jag inte, för den är väldigt god. Ni kan få se bild imorgon eller så.
 
Nu ska jag gå, adios!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina saker du köpt😄❤️

2013-10-16 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0