Spontant

Med tanke på att alla vardagar är de lika, så tänkte jag skriva lite spontana grejer. 
 
Nämligen vad jag saknar:
- Riktigt potatismos med lingonsylt. (De snålar som tusan på IKEA här, dock inte med köttbullarna.)
- Falukorv
- En riktigt grön sallad med allt möjligt utan att vara dränkt i olja eller salt.
- En riktigt god grillad göttbit utan kolhydrater.
- Kycklingburgare med pesto, mozzarella och tomat. 
- Knäckebröd MED PÅLÄGG.
- Grovt bröd, åhh. Eller rostat, eller tunnbröd. 
- Halloumiost!
- Lingondryck (Som jag knarkar på IKEA)
 
Okej blev lite cravings efter mat här nu känner jag, inte bra med tanke på att jag är DÖhungrig. Middag om 20 minuter och det blir hamburgare. Mumma!
 
Även något jag saker är:
- Innebandyn.
- Familjen
- Vännerna
- Att ha friheten att göra saker utan att behöva berätta dagen innan om man ska äta hemma eller att man måste vara hemma PRICK en tid.
- Att folk slutar glo och skriker ut GUAPA trots att de är super äckliga och fula.
- Att alla lärare pratar engelska.
- Min klass
 
Ja, det är säkert tusen saker mer jag saknar men endast några saker nämns. Betona några. Haha. See yah!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det nära❤️❤️

2013-10-22 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0