Work hard, play hard

Screenshot från idag. Körde jägarställningen och klarade 3.30 idag. Förra veckan klarade jag bara 3 så jag gör framsteg!
 
Hej!
Hemkommen från gymmet. Kör tills man är mör i kroppen, sen får man inte träningsverk så jag undrar om jag får några muskler eller kondition. Men time will tell. 
Idag hade jag skola, endast två lektioner men 3 timmars håla. Känns så himla värt att ha tisdagarna. Fick iallafall läxa i religion, och vi ska göra en teater. Såååå himla kul (Not.)
 
Ikväll ska jag skypa med mamma och sen hoppas på att det blir en god middag vid 9. Igår fick jag en väldigt god rätt, tror den hette Arroz de Cuba eller något. Det var iallafall ris med en sås + korv. Väldigt annorlunda men gott! Till det fick jag även grönsaker, pan (bröd) och chokladpudding men åt inte det. 
Kollade även på idol igår, favoriter= Erik, Elin och Kevin.
 
EN SAK TILL. Igår var jag och Andrea hemma och pluggade hos Caroline. Väldigt annorlunda att åka hem till andras familjer men det var kul. Vi pluggade nästan hela kvällen och sen åt vi lite mellis. Hälsade även på hennes värdmamma (Paquita, väldigt kort) Hahah. Men trevligt var det. Adios
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med alla bilder du lägger ut! Spiller på dig, är du lik mormor? Kram

2013-10-01 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0