You, blue hawaiian

Carro är nöjd med Banana Split ;)
Andreas drink. Äckligaste man någonsin smakat.
Så himla bra bilder Andrea tar alltså. Men ni ser ungefär.
 

Tjena mittbena!
Torsdag idag men känns som lördag. Hehe. Första lediga dagen och den börjar lungt. Ska iväg och träna med Matilda om ungefär två timmar, sen ska jag bara hem och plugga. Imorgon ska jag och Carro iväg till en outlet, samt ska träna då med. 
 
Igår var jag Andrea och Carro i Diversia. Vi skulle igentligen suttit oss på en mysig resturant, men det var inget folk där så vi satte oss på Tommy Mel's. Där tog jag en Blue Hawaiin, Andrea en Piña Colada och Carro Banana Split. Supermys. Så kom hem runt tolv, halv ett inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0