Gött med starbucks

Hola! Så här såg onsdagen ut. Plugg på starbucks. 
 
När vi fikade på starbucks i onsdags fick vi två kuponger med 50% rabatt på drycker. Så blev en caramel machiato (Och nej, jag kan inte stava till min favorit) imorse innan jag åkte till skolan. Gick i skolan från 10.05-13.30. Väldigt skönt! Hade svenska, spanska och so. 
 
Ikväll är det fiesta. Eller typ inspark/nollning. Så ska träffa Andrea och Caroline runt halv sex så ska vi äta något, sen åker vi vidare mot festen. Blir nog inte så länge idag eftersom vi ska på tivoli imorgon! Så sjukt taggad!!!
Så jag hoppas ni får en trevlig fredag så hörs vi kanske imorgon med massor av bilder. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0