Känn ingen sorg för mig göteborg

Första bilden på min dröm Michael Kors klocka och andra på min lunch igår.
 
Hej!
Nu sitter jag här och lyssnar på lite Håkan Hellström, One direction samt Katy Perry. Gårdagen var lugn, vi åkte in till Madrid och kollade lite i butiker. Köpte några vykort som jag ska skicka idag samt INGET MER. Haha. Det är bra, sparar lite pengar. Idag ska vi ta en promenad senare och kolla lite mer i Alcobendas. Bland annat till gymmet och lite så. 
 
Jag tror min granne är väldigt förkyld eller så kommer jag leva så här i ett helt år. Han nyser hela tiden, nästan varje timme. När jag ligger och sover vaknar jag av att han nyser 5 gånger per timme. Han måste ju vara pensionär eller så är han sjukskriven. Hoppas han skaffar sig ett liv när jag är hemma så jag slipper höra hans nysningar heeeeeeela tiden. Imorgon börjar skolan igen också, woho. Men ser fram emot på onsdag, då ska vi vandra i bergen. Vi hörs mer senare! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Malin! En nysande pensionär :-). Det kanske är Marisol! Kram

2013-09-16 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0