Sabado

Några bilder inne på skolans område. Ja, det var inte så fint väder just då så blev lite tråkiga bilder..
 
Hej! 
Har nyss ätit lunch vilket bestod av en minipizza, några grönsaker samt chorizo. Gött! Innan lunchen var jag och Andrea på gymmet. Vi cyklade, körde styrka och ja lite så. Vi har haft världens träningsverk i vaderna så vi tog det lugnt idag så blir det hårdträning på måndag!
 
 
 
Igår efter skolan åkte jag, Caroline och Andrea till Istazul tror jag det hette. Tog runt 1 timme och 30 minuter dit. Vad gör vi inte för primark? Dock hittade jag inte speciellt mycket men blev världens mysigaste strumpor, hårspännen och resflaskor för en av mina har gått sönder. Sen åt vi lite efterlängtat taco, dock inte lika god som det man köper i Sverige. 
Men man får vara nöjd med det man får. 
 
Idag ska vi bowla och äta middag tillsammans. Vi skulle igentligen äta pizza men fick det nu till lunch så får köra på något annat idag. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0