Sista på ett tag, jag ska försöka

Mamma, jag vet. Detta är inte bra, men första veckan har alla haft sötsug. Hehehe... Förlåt mig <3
 
Hej alla!
Idag började skoldagen 10.40 med idrott. Sen hade jag lunch kl 12.20 då vi fick ägg med routatoullie. Inte min favorit så jag åt massor av bröd och frukt istället. Sen avslutades skoldagen med spanska, matte och klassråd. Efter skolan åkte jag, Caroline och Andra till Plaza Norte vilket är ett jättestort shoppingcentrum i San Sebastian. Vi shoppade inget men åt crepes som ni ser på bilden. 
Fytusan, nu måste jag äta onyttiga saker vilket jag har gjort hela veckan. Värmen gör så man blir sötsugen, inte bra inte bra!! 
 
Nu har jag precis ätit middag vilket var pasta med korv och sedan något friterad kött. (Ja, dom äter väldigt mycket friterat här.) Sen fick jag melon och chokladpudding till efterrätt, men åt endast melonen hehe. 
 
Och välkommen mormor till min blogg! :D
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Malin ! Det ser oerhört gott ut, men dags och bara äta frukt under veckan. Träna och sen unna sig en godsak på helgen!❤❤❤

2013-09-12 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0