Sitter och dricker 1,5 liters isté

 
Hola.
Tisdag idag, en dålig dag som slutade toppen. Imorse slutade min mobil fungera så mitt alarm ringde inte. Woho. Så vaknade när min lektion började, så stressade upp och skulle ta bussen. Då var bussen 20 minuter försenad, hur toppen är inte det. Sen kom jag en kvart innan min första lektion slutade så gick till sjuksköterskan istället för har fått massor av bett som det på bilden. Hon sa att jag skulle gå till sjukhuset/vårdcentralen så fick självklart panik att det var något farligt!
 
Som tur var löste sig allt för när jag kom hem sa Marisol att det kunde vara utslag från solen eller hundar..(Hmm)Men hon kommer köpa medicin imorgon om det är kvar.. Där försvann min oro!!
Innan jag kom hem drack jag, Caroline och Andrea en varsin milkshake med pommes. Tog en Tablerone medan de tog Chocolate Fudge Brownie. Gött. Behövdes på en sådan dålig start på veckan. 
 
Sista bilden är min middag i lördags tror jag. Den fantastiska tortillas jag nästan får till varje måltid. Visst, den är väldigt god men väldigt uttjatad. Innehåller potatis och något mer jag inte kan berätta.. Hehe. 
 
Några saker jag kan konstatera:
- De äter bröd utan pålägg eller smör. (Som på bilden)
- De saltar grönsakerna massor och dränker det i olja. (Bara att vänja sig, även om det svider i munnen)
- De äter efterrätt efter varje måltid ungefär. Dock hoppar jag det på vardagar..
- Undrar om några spanjorer har jobb, var man än går verkar alla roa sig utan att jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0