Skön lirare i Madrid

Ni måste kolla på videon. När vi var i Madrid igår snodde han showen, sjukt kul.
 
 
Hej Söndag!
Igår var en härlig dag. Eller vid tre så möttes jag, Emelie, Andrea och Caroline så tog vi renfen till Madrid. Där mötte vi Clara. Sen gick vi runt på stan och kollade i butiker och sen fikade jag och Caroline på starbucks. (Såklart! Haha) Letade efter ett par skor, men när jag väl hittade fanns inte min storlek så får kolla en annan dag! Blev iallafall shampoo och balsam, hehe.
 
Sen vid åtta/nio så gick vi till någon resturang och åt buffé. Man fick ta hur mycket man ville, så det var gött. Åt lite pizza, pasta, massor av grönsaker och frukt. Sen glass till efterrätt. Dock blir det Fridays nästa gång, lite lyx ska det vara. 
 
Idag ska vi och kolla i San Sebastian och se vad vi hittar där, vi skulle också till primark men det ligger så långt ifrån så vi får se om vi hinner det.. Adios

Kommentarer
Postat av: Lisa eriksson

Sv: tack så mycket!! :)

2013-09-09 @ 14:54:52
URL: http://lisatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0