Svenska hollywood fruar

Några bilder från rundturen i Madrid.
 
Hej!
Första riktiga skoldagen idag, dock inga riktiga lektioner. Hehe. Men mitt schema är rätt jobbigt på tisdagar för börjar 8.20 och har lektion till 10/11 sen har jag håltimme tills 14 och har en 40 minuter lektion. Efter det så slutar jag. Men det blir väll bättre sen när man får lite läxor.
 
Just nu kollar jag på Svenska hollywood fruar, underbar serie. Får se vad jag ska göra idag, tänkte bara vara hemma och ta det lugnt med tanke på att jag inte gjort det på en vecka. Ska nog läsa en bok eller kolla på någon serie.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Malin! Passa på att ta det lugnt! Kram <3

2013-09-10 @ 18:47:09
Postat av: Mormor

Hej Malin! Hoppas du har det bra. Det är roligt att läsa vad du gör. Kram Mormor

2013-09-11 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0