Utsikten från skolan

Husen längst bort är centrala Madrid. Härligt att ändå ha sådan här utsikt.
 
Hej halloj.
Är hemma från en dag i skolan. Började 9 och slutade halv fyra. Dock väntade jag på Andra och Caroline som slutade halv fem. Menmen, efteråt åkte vi till La Vega och "KOLLADE EN HEMLIG SAK". Vet inte om denna person läser bloggen men alla andra får veta imorgon eller över morgon vad som händer. 
 
Hehe, nu har jag precis intervjuat min värdmamma Marisol för vi hade en läxa i spanska. Har även hunnit gjort Idrott och Religions läxa i skolan medan jag väntade. Så nu har jag nada läxor kvar och har studiedag imorgon. Soft! Dock fyller Emelie år så vi ska in och fira henne i Madrid. Woho. Looking forward to it.
 
Well, see yah. Kanske blir en uppdatering till idag bara för att jag för en gångs skull har tid. FÖR ÄR JU LEDIG IMORGON! 
 

Kommentarer
Postat av: barbro sundell

Hej!
Som jag ser och hör så trivs du bra. Det är bra att du har fått kompisar som du trivs med.
Igår var Pernilla Matilda och jag till Sollentuna så jag handlade lite kläder.
ha det så bra kram mormor

2013-09-15 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0