Utsikten utanför skolan

Sista bilden är en bild utanför "muren" runt skolan.
 
Hej!
Idag började dagen i skolan kl 9 och hade spanska dag. Fick fylla i en enkät och göra ett prov för att se vilken nivå man ligger på. Sen hade vi rast och efter det samtal om hur man lär sig spanska. Sen lunch = Kyckling med tomatsås och ris. Sedan såg vi en spansk film, tror den hette alla fula ska dö fast på spanska då. 
 
Sen efter skolan skulle jag, Caroline och Andrea ta oss till Primark men först tog det en timme med metro och sedan skulle det ta en timme till med buss så vi åkte tillbaka istället. Så nu har jag kommit hem och ska gå ut på powerwalk med Andrea efter nio kanske. Fick även en chokladkaka av Marisol, känns verkligen bra nu när man inte tränat på en vecka! Woho. Adios

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra med powerwalk! Å chokladkaka får man äta på helgerna! ❤❤❤

2013-09-09 @ 20:02:45
Postat av: Mamma

Bra med powerwalk! Å chokladkaka får man äta på helgerna! ❤❤❤

2013-09-09 @ 20:03:34
Postat av: Mamma

Helt otroligt att du varit i Spanien en hel vecka... När jag ser bilderna så tänker jag tillbaka på när du i våras bestämde dig för att plugga i Spanien ...tänk hur fort det går! Kram❤❤

2013-09-09 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0