Something yummy

Från förra somaren, då jag testade melonglass på Tapas baren Caliente. Åhh vad goooooott
 
Tjena
Torsdag. Har inte bloggat på länge. Har kaos med läxor vilket är antagligen varför. Tränar mindre, äter mer, pluggar mer. Går upp i vikt. Så känner jag. Kanske börjar bli ett träningsfreak men tycker min vikt är jobbig och vill vara smal. Varför tar jag ens upp detta?
 
Idag, hade kinesiska prov som gick skit och sen fick jag tillbaka matteprovet som jag hade failat. Känner att den här veckan gått skit och nästa vecka blir BÄST. Ska nämligen till London yeyyyyyy. 
Så nya tag, shopping och lite tid med familjen. Bäst! 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Åh så härlig bild :D

2014-04-25 @ 14:50:02
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0