En stund med min favorit

Rätt överredigerad bild. Om ni inte ser det så är halva bilden svartvit och andra halvan i färg!
 
Hola!
LOOOOOOOOOOOOV. Ni vet inte hur överlycklig jag är. Just nu tar jag det bara lugnt och dricker söderte, favortien. Om ett tag ska jag iväg och träna innebandy med pappsen. I veckan har jag haft fullt upp, i måndags hade jag två prov. Gick sådär. Sen träning. I tisdags, mådde jag dåligt då var hemma hela dagen. I onsdags var det först skola, sen tränade jag för första gången med Älvsjö igen efter att ha varit borta i mer än ett halvår. Så ja, men nu är det lov och då bär det av till Lofsdalen. Samt träning och SOVA. Så bli så himla skönt!
 
Vad gör ni på lovet?

Kommentarer
Postat av: Elinore

Gud vad skönt med lov :D
Gott med té!

sv; Jag kan inte vara med och tävla, för jag har inte facebook ^^

2014-02-21 @ 16:09:49
URL: http://elinorejarlehag.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0