Lite resor - Del 1

Jurmo - Åland. varit där mer än 9 somrar i rad. Slutade för ungefär 2-3 år sedan då Börje gick bort. 
Åre, Älskar't. Varit där tre eller fyra gånger tror jag, and I love it.
Kiruna. Var där en vinter med Linnéa, bodde hos hennes släktingar. Supermysigt och kul.
Kreta, traditionella resemålet. Vi brukade åka dit varje sommar i en lång period, tror iallafall 5 somrar i rad.
Ungern. Åkte dit en gång med mamma och Matilda, blev lite shopping.
Ser lite sur ut, hehe. Men New York, varit där 3 gånger tror jag. Om jag minns rätt. Älskar't.
 
Del 1, några resor jag gjort. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå älskar att resa också så himla kul & fin blogg du har
Kolla gärna min :)

2014-02-01 @ 18:52:01
URL: http://ElinWallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0