Something I miss - Travel trough south Britain

 
 
 
 
 
 
 
Lite suddiga bilder här och där, men försökte ta några som stod på höjden så här är några.
 
Hola!
Söndag idag. Ska iväg och träna med Gunter om ett tag på friskis, tagga! Haha, sen ska jag hem till mamma tror jag och börja packa inför SKIIIIIDOR. Ni vet inte hur mycket jag längtar!
 
Hur som helst, igår spelade jag först match. Fick köra forward vilket jag normalt sätt aldrig gör, och det gick faktiskt rätt bra! Gjorde två mål och vi vann med 7-2 mot Högdalen. (Innebandy) Sen vid klockan 6 hade pappa match så följde med honom, där vann dom med 17-6. Så en bra speldag helt enkelt. 
Vi kom inte hem fören efter åtta, så det blev sen middag runt halv tio och mys med the lone ranger och inspelning av finland-usa. OCH FINLAND FICK BRONS!!! :)
 
Har någon sätt den? Den är faktiskt grym!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har inte sett den men ska nog göra det för min kompis tipsade om den, sjukt fina bilder blev jätte sugen på choklad nu också haha :)

2014-02-23 @ 22:46:03
URL: http://sofieselling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0