Hasta luego Madrid

Åhhhh carro
 
Hola Lördag.
Ingen speciell dag, dagen innan jag åker hem. Har packat massor och gått på en mils prommenad med Carro. Känner4 lite panik inför vikten o bagaget idag men hoppas att det går som det ska. Taxin kommer 08.00 imorgonbitti, OCH HOPPAS NU ATT MARISOL BOKAT SOM HON SKULLE. 
 
Annars då. Känner mig redo att åka. Börja spela innebandy seriöst igen, skolan, engelskan, familjen. Kommer dock sakna de nya vilka redan är i sverige och kommer vara. Haha. 
 
Menhursomhelst. I torsdag var jag ute med Carro och Andrea och åt. Eller? Hmm.. kommer fan inte ihåg längre.. Men någon dag åt vi iallafall våfflor, svingoda måste jag säga. Eller förlåt carro, crepes. Tog med vit choklad. Mumma. En annan dag åt vi på Foster's där det blev en torr köttbit med äcklig sås. En annan Hard Rock Café med rockande hamburgare. Vad mer? Massor. Hare gött så ses vi kalla Sverige imorgon. Vet inte hur jag ska reagera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0