Jag har övervikt

Typ allt av det här känner jag just nu
 
Hola.
Idag hade jag skola. Inget jobbigt direkt. Sen efter åkte jag och Carro och fixade naglarna i Gran Manzana vilket blev asbra. Kostade bara 20 euro på gelenaglar som normalt sätt kostar 500 kr eller mer hemma. Och så blev det galet snyggt. Dock är jag inte alls van vid att ha långa naglar så känns som dom ska ramla av. Ärligt talat har jag aldrig varit så girly av mig med att ha haft lösnaglar eller gelenaglar eller vad det äns finns. Tack vare sig Carro haha.
 
Sen mötte vi upp Andrea och Clara, gick runt och gjorde lite. Sen kom jag hem och började packa. Fyfan vilket helvete. Har övervikt redan tror jag och har massor av saker kvar. Får fan panik. Jaja, samsad nuu.. Får se imorgon hur det nu blir. Vill gärna komma hem med allt tack. Har ju ändå två incheckade bagage.
 
Jaja, nu ska jag sova. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0