Less than a week

This is where my journey ends.
 
Nej men inte riktigt så. Har bestämt mig för att åka hem. Madrid var inget för mig, eller jo. Höstterminen var underbar. Hade den mest fantastiska tiden i mitt liv, men det räckte där. Nu känns det bara som det är en börda att fortstätta vårterminen, för mina favvisar från halmstad är borta samt att Carro kommer åka hem. Därför känner jag inte för att stanna. Är nöjd med det jag gjort och är glad för att ha gjort det!
 
Igår spelade jag min första och sista match med Leganes. Superkul, dock förlorade vi. Känner så att om jag skulle stanna skulle det vara för innebandyn. Dock kan jag inte bara se fram emot några få timmar i veckan för att stanna här nere när jag ändå har det i Sverige. Därför.
 
Idag har det varit lite hit och dit i skolan. Har lite skolsaker kvar att göra men ändå sista veckan i skolan. Efter skolan åkte jag med tjejerna och käkade Waffles på ett populärt ställe i Diversia. Man måste ju pricka av lite saker man vill göra innan man åker hem nu för ett sunt, roligt och härligt liv i Sverige. (För ett tag)
 
Adios! Ska njuta av vädret, eftersom snart kommer jag hem till snöö. Fy men ändå härligt. Här är det sol och varmt, nästan som att våren nästan är över om man är i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0