Lite mer positivt nu

Lite bilder från Barcelona.
 
Hemma i Sverige. Nästan startklar. Har gått i skolan i ungefär en vecka, eller jo, en vecka. Känner att jag börjar vänja mig men känns ändå som att man bor i Spanien, och att man vilken minut ska vara tillbaka där. Men icke sa nicke, nu är jag i Suecia. Imorgon börjar skolan på riktigt för mig har jag bestämt, har mest varit med i en vecka nu och träffat alla nya lärare och så, men nu är det dags att ta tag i plugget. Har även börjat träna med ett nytt lag i innebandyn, men berättar mer när jag kommit mer in i laget. (bara tränat en träning än så länge så vi får se.)
 
Annars då, idag firade jag och min syrra pappa som fyllde år den 15 januari. Jag hade bakat cupcakes, så fick han lite dolce gusto prylar samt nya tofflor. Lyckat! Så nu håller han på att laga mat och jag ska söka jobb.
 
Någon som vet om Nannynu är ett värt jobb? Funderar på att söka, men vet inte om familjerna är ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0