Världens finaste vänner

Hahah sorry sara men så går det när man tar egopics på min kamera ;)
 
Såg nu att Carro hade skrivit världens underbaraste blogginlägg så då tänkte jag köra på att göra detsamma. Har haft en underbar tid och lärt känna världens bästa personer. Alltså Carro, Sara och Matilda. Fyfan vad underbart vi har haft och nu lämnar alla Madrid. Suck. Hahah, men går inte att beskriva allt.
Vet bara att jag är galet lycklig att jag fick möjligheten att träffa er och i sommar, då blir det reunion!
 
Och Carro min fina vän, vi som kämpade nu i början men kom inte så långt. Haha, we are who we are. Känner bara mig nöjd av att du fanns där dag 1 och att vi kört sen dess. All in liksom. Sorgligt nu att vi kommer lämna varandra men vi syns snart igen. Vi har ju ändå tre dagar kvar i Madrid, så nu kör vi!
 
Och för er som inte vet, ja jag ska åka hem på fredag. Börjar min vanliga skola i Sverige på måndag. Så see yah then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0