Innebandybilder

Bilder från min pappas match, nummer 15 har han! Har lite fler bilder på honom, men tänker inte lägga upp de här!
 
Hola!
FREEEEEDAG. Har varit i skolan, trött som tusan. Var med Viccan, fikade och hade mys. Har varit hos hudläkaren (igår) och fick ett recept. Har tränat innebandy 3 gånger denna vecka. Har pluggat. Ungefär så har min vecka sett ut då jag inte bloggade heheh. Men iallafall, har en fråga till er eller till mig själv lol.
 
Ska jag byta till forme? Eller vet någon om det är bra?

Kommentarer
Postat av: tildinka

would u do it foryou or forme? hahahhahaha

2014-03-10 @ 00:53:45
Postat av: Linnéa Alpsten

Härligt! :D

2014-03-11 @ 14:48:24
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0